top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תעידו חסון

תמר מג'הול סופר ג'מבו עסיסי של תמר חסון - גולת הכותרת של המשק.

עודכן: 31 במרץ 2022

התמרים השמנמנים הללו, לחים, עסיסיים, נימוחים בפה וטעימים כפרי גן עדן ממש!


המתיקות שלהם טבעית לחלוטין וכמו שאר התמרים שלנו גם בהם אין תוספת סוכר כלל וכלל.

הם מלאים באשלגן וסיבים תזונתיים ומהווים מקור לאנרגיה בריאה מהטבע, הם תחליף מושלם ואף טעים יותר מממתק או שוקולד ולכן ספורטאים ומדריכי תזונה רבים בכל העולם הפכו את תמר המג'הול העסיסי למוצר חובה של ממש.



תמר מג'הול עסיסי סופר ג'מבו


8 יתרונות בריאותיים של המג'הול העסיסי:

1. דל בשומן עשיר בסיבים תזונתיים

המג'הול של תמר חסון עמוס באנרגיה הדרושה כדי להצליח ולזכות במרתון או רק כדי לעזור לכם לעבור עוד יום ארוך ומייגע. יש בהם רק 67 קלוריות לתמר (ממוצע של 268 קלוריות במנה של 100 גרם), ובנוסף הפלא טמון בעובדה שהתמרים מכילים כמות גדולה מאוד של סיבים תזונתיים, היחס בין הסוכר לסיבים התזונתיים גורם לכך שהגוף מעכל באיטיות את הסוכר והופך את רובו לאנרגיה ולא לשומן. על פי מחקר של פרופסור מיכאל אבירם מהפקולטה לרפואה של הטכניון, אכילה של 100 גרם תמר מג'הול אינה משמינה כלל ואף תורמת להורדה של הטרגליצרידים (השומן הרע בגוף). התמרים הללו מכילים יותר אשלגן מאשר בננות! ויחד עם זאת כמעט ללא שומן כולסטרול או נתרן.

2. משלים את מנת הפירות היומית המומלצת שלכם

כאמור, אכילת 100 ג' תמרים מזן מג'הול ליום תורמת מאוד לבריאות הגוף – אפשר להיות מאוד יצירתיים עם התמרים, להוסיף אותם לשלל מתכונים וכך להמשיך ולצרוך אותם באופן יומיומי לאורך זמן מבלי שנגיע למצב של "שעמום", ניתן להוסיף את התמרים של תמר חסון לשייק בתוספת טחינה גולמית או למלא תמר ללא גלעין באגוז מלך (כך נוסיף גם שומן בריא ונגיע ליחס גליקמי מעולה!),להוסיף אותם לסלט ירוק, לאוכל מבושל ועוד... צריכת התמרים באופן הזה תוכל לעזור לך להגיע למנת הפרי היומית המומלצת בכל יום.

3. גבוה בשניהם – סיבים תזונתיים מסיסים ובלתי מסיסים כאחד

האגודה האמריקאית לסרטן ממליצה לצרוך 20-35 גרם סיבים תזונתיים ביום. סיבים תזונתיים מגיעים בשתי צורות - מסיסים ולא מסיסים. כל אחד משרת פונקציה בעלת ערך. סיבים בלתי מסיסים יגדילו את הקצב בו המזון עובר במערכת העיכול. סיבים מסיסים עשויים לסייע בשליטה בסוכרת על ידי ירידה ברמה המוגברת של הגלוקוז בדם. נמצא כי סיבים מסיסים מסייעים בהורדת רמות הכולסטרול , במיוחד ליפופרוטאין בצפיפות נמוכה (LDL). תמר המג'הול של תמר חסון הוא מקור טוב לסיבים תזונתיים. מנה יומית של שלושה תמרים יכולה לספק 6.7 גרם סיבים תזונתיים. שזה 24 אחוזים מהערך היומי הממוצע המומלץ.

4. מאיץ אנרגיה טבעית

מנה יומית של השובב האנרגטי תמר חסון מכילה 74.97 גר' פחמימות, מה שהופך אותם לחוות כוח של אנרגיה לגוף. הפחמימות כוללות 6.7 גר' של סיבים תזונתיים ו26.5 גר' סוכרים טבעיים כמו פרוקטוז, גלוקוז, וסוכרוז שמספקים אנרגיה זמינה שהגוף יכול להשתמש בה בקלות. תמר המג'הול של חסון הוא חטיף אנרגיה מושלם!

5. מועיל לויסות לחץ הדם

כל גרם מצטבר וכל קילו של התמרים הללו הם אחד המקורות הטבעיים הטובים ביותר לאשלגן. אשלגן הוא מינרל חיוני שגופכם זקוק לו כדי לשמור על התכווצויות שרירים כולל שריר מאוד חיוני הלב. אשלגן נחוץ לשמירה על מערכת עצבים בריאה ולאיזון חילוף החומרים בגוף. מכיוון שאשלגן אינו מאוחסן בגוף, והרבה נאבד בזיעה, יש לחדש אותו ללא הרף. כאשר אתם צורכים אשלגן אתם מפרישים נתרן, ועוזרים להוריד את לחץ הדם. ככל שאנשים מתבגרים, הכליות שלהם מתייעלות פחות בהעלמת הנתרן. הגברה של 400 מ"ג בצריכת אשלגן נקשרת לירידה של 40% בסיכוי לקבלת שבץ מוחין. שזו בערך המנה היומית המומלצת של המג'הול שלנו.

6. מכיל בערך פי שלוש אשלגן יותר מאשר מבננה

אכילת תמר מג'הול סופר ג'מבו עסיסי של תמר חסון יחד עם שתייה מרובה של מים זו דרך אידיאלית לחידוש האשלגן בגוף שלנו. מנה יומית של התמרים מכילה בערך 240 גר' של אשלגן או 7% מהערך היומי המומלץ. ביס אחרי ביס יש בהם פי שלוש יותר אשלגן מאשר בבננות.

7. מקור מצוין לוויטמינים מקבוצה B

תמר מג'הול מכיל מגוון ויטמינים מקבוצת B - תיאמין, ריבופלבין, ניאצין, ויטמין B-6 וחומצה פנטותנית. לוויטמינים אלו מגוון פונקציות המסייעות בשמירה על גוף בריא - לחילוף חומרים של פחמימות ושמירה על רמות הגלוקוז בדם, חומצות שומן לאנרגיה, והן עוזרות לייצור המוגלובין ואת כדוריות הדם האדומות והלבנות.

8. עשיר במגנזיום וברזל

מגנזיום חיוני להתפתחות העצם ולמטבוליזם בריא. מנה יומית מהתמרים של חסון מספקת 4% מהצריכה היומית המומלצת של מגנזיום. ברזל חיוני לייצור תאי הדם האדומים, תאי דם אדומים נושאים את כל החומרים המזינים לתאים בכל הגוף. מנה אחת של החסונים מכילה כמעט שליש מהמנה המומלצת לברזל.

הבחירה של הספורטאים והדיאטנים המובילים

לא במקרה ישנו מספר לא מבוטל של ספורטאים, דיאטנים ומובילי דעת קהל שבחרו בתמר המג'הול העסיסי של תמר חסון והעניקו לו את הכינוי "מלך התמרים". הסיבה להיותו מלך היא כי הוא גדול בכל מובן, מתוק באופן טבעי וכמובן טהור וללא תוספים מתועשים. התמר שלנו לא מהונדס גנטית, לא עבר תהליכי ייבוש ונשאר מדויק מהרגע שנקטף אצלנו מהעץ ועד שיגיע אליכם הביתה. הבנתי, רוצה לראות מוצרים >>>

מקורות: nuts.com




1,346 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page